My dreams



 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

  يا فوفي يا توفي ما تيجي تشوفي ولا ها تقولي يا كسوفي نياهاهاهاهاهاها

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
NOOOR
الراس الكبيره
الراس الكبيره


الجنس : ذكر
الســـن الســـن : 106
الوظيفة :
الهواية :
المساهمات : 620
علم بلدك : أمة واحدة  قلب واحد
لا تنسى ذكر الله : اللهم اجعل القرآن الكريم ربيع قلوبنا

مُساهمةموضوع: يا فوفي يا توفي ما تيجي تشوفي ولا ها تقولي يا كسوفي نياهاهاهاهاهاها   الإثنين يوليو 05, 2010 4:45 pm





ازيكووووو ازيكوووووووو

يا جماعه انا عارف اننا أزعجتكم وقومتكم من ثباتكم العميق


انا عارف انكم نايمين في العسل

وان المنتدى بالنسبه ليكم لوكانده

بس كان لازم أصحيكم

وياريت قومتكم من النوم علشان موضوع يستااااااهل


بس المثل بيقول الصديق وقت الضيق

وأنا اعتقد ان مافيش ضيق أكبر من كده


حدث في مثل هذا اليوم


في مثل هذا اليوم ولدت المدعوه فوفي التوفي



ياريت يا جماعه اي واحده بتعرف تصوت تسمعنا صوتها


واي واحد افتكر كل مصايبه يسمعنا بكاؤه ونواحه


أنا عاوز روح المشاركه طاغيه على كل الحضور


هانعمل ايه بقى قدرنا ولازم نتحمله

وحسبي الله ونعم الوكيل فيك يا فخررررررررررررررري



طبعا الكلام ده كله مفكرين انه هزاااااااار

وطبعا هزار هوه احنا عندنا كام فوفي

كل سنه وانتي يارب بألف خير









_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
البنت الشقيه
الراس الكبيره
الراس الكبيره


الجنس : انثى
الســـن الســـن : 36
الوظيفة :
الهواية :
المساهمات : 3501
علم بلدك : أمة واحدة  قلب واحد
لا تنسى ذكر الله : الحمد لله عدد ما تعاقب الليل والنهار

مُساهمةموضوع: رد: يا فوفي يا توفي ما تيجي تشوفي ولا ها تقولي يا كسوفي نياهاهاهاهاهاها   الإثنين يوليو 05, 2010 5:30 pm

اليوم ميلاد حبيبتي








فيا
طيور الصبح هللى


ويا
بلابل الدوح غردي
ويا نجوم السماء
انيري السماء ولا تغربى
ويا زهور الربيع تفتحى
وافتحى
ابواب الحياه لكل زهرة تأبى التفتح
فاليوم
عيد ميلاد حبيبتى







اليوم
اجمل الايام واروع الليالى
اليوم
غنت الساعات
ورقصت الثوانى
اليوم
انحنى التاريخ
وقبلت السفن الموانئ
اليوم
عيد ميلاد قلبى
اليوم عيد ميلاد حبى
اليوم
عيد ميلاد حبيبتى





كل عشاق الكون يا حبيبتى
سيحضرون
اليوم حفل عيد ميلادك
يهنؤونك لا بل يهنؤونى
فاليوم
عيد
ميلاد قلبى
اليوم عيد ميلاد حبى
اليوم
عيد ميلاد حبيبتى








كل وسنه وانت بخير فوفي ويجعلها سنه سعيده عليكي حبيبتي

_________________
[center]

عاقلة انا ..لدرجة الاستهزاء من جنون "قيس" !!
متمردة ..لدرجة الهبوط بجناح مكسور من اعلى قمة في العالم !!
واهمة.. لدرجة انتظار طرقات يدك على بابي بعد" قليل" !!
[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فوفي التوفي
الرشاقة والجمال
الرشاقة والجمال


الجنس : انثى
الســـن الســـن : 37
الوظيفة :
الهواية :
المساهمات : 200
علم بلدك : أمة واحدة  قلب واحد
لا تنسى ذكر الله : استغفروا الله العظيم الذي لا اله الا هوه الحي القيوم وأتوب اليه

مُساهمةموضوع: رد: يا فوفي يا توفي ما تيجي تشوفي ولا ها تقولي يا كسوفي نياهاهاهاهاهاها   الخميس يوليو 08, 2010 8:24 am

انا جيت وشفت ومش راح احكي ياكسوفي

يخليك يارب يانور يسلمو كتييير هو دا العشم برضوا


وانت طيب يارب


_________________





شكرا لك نور أخجلتني بكرمك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فوفي التوفي
الرشاقة والجمال
الرشاقة والجمال


الجنس : انثى
الســـن الســـن : 37
الوظيفة :
الهواية :
المساهمات : 200
علم بلدك : أمة واحدة  قلب واحد
لا تنسى ذكر الله : استغفروا الله العظيم الذي لا اله الا هوه الحي القيوم وأتوب اليه

مُساهمةموضوع: رد: يا فوفي يا توفي ما تيجي تشوفي ولا ها تقولي يا كسوفي نياهاهاهاهاهاها   الخميس يوليو 08, 2010 8:38 am

ياربي يسعدك يا ولا يحرمني منك




وانتي بخير ياحياتي
يعجز لساني عن الكلام
الله يخليكم لي يارب


_________________





شكرا لك نور أخجلتني بكرمك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
يا فوفي يا توفي ما تيجي تشوفي ولا ها تقولي يا كسوفي نياهاهاهاهاهاها
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
My dreams  :: °˚◦ღ♡♥ஓ المنتديات العامة ஓ♥♡ღ◦˚° :: المناسبات والتهاني-
انتقل الى: